Lavendan Postintuoja

Omistaja: Lavenda

Hoitaja: etsitään

Koulutustaso: re 70cm, me 70cm, HeA

Tora on perusluonteeltaan, no puoliksi laiska ja puoliksi pää viidentänä jalkana juokseva hevonen. Eihän se ketään satuttaisi tahallaan, koska se saa joskus vähän typeriäkin aivopieruja. Yhdenkin kerran Tora seurasi omistajaansa satulahuoneeseen asti, koska tämä oli jättänyt 'hänen' ovensa puoliksi auki.

Tora on hoitaessa vähän sitä sun tätä. Joskus se käyttäytyy mallikaasti, mutta useimmiten se saa mitä tyhmimpiä aivopiruja ikinä. Tora ei kauheasti pidä kavioiden puhdistamisesta, ja ei ole uutta jos joudut hakemaan kaverin avuksi kun tamma on lyönyt kavionsa kiinni lattiian. Ei auta vain kun toivoa, että Tora ei ole saa semmoista ideaa kuin: 'Hei entä jos mä kaataisin nää mun vedet sun päälle, niin kuka sitten nauraa?'.

Jos Tora alkoi kuulostaa erittäin oudolta hevoselta ratsastuskouluun, tämä varmaankin muuttaa mielesi: Tora on erittäin hyvä alkeisratsu. Jep, niin asia on. Toran selkään voi laittaa kenen tahansa ja se kuuntelee herkästi hänen apujaan. Tamma on kyllä vähän huitshapeli jalkojensa kanssa. Ei tule yllätyksenä jos puomit kolahtelevat alas jalkojen kanssa. Se onkin yksi asia, jota haluttaisiin treenata Toran kanssa enemmän. Lavendan tai sille tutun ihmisen istuessa selässä tamma vähäsen ylikuumenee.

Toralle etsitään erittäin itsepäistä ja hyvää ratsastajaa hoitajaksi.

Suku:

e. Miss Volcano   i. Pahvilaatikko

Hoito-ohjeet:

-Oveen naru ympärille, koska muuten lähtee omille teilleen

-Tora on niin sanotulla 'dietillä', älä anna kauheasti herkkuja

-Jalkojen kylmäys esteiden jälkeen, vaikka menisitte pelkästään kavaletteja

-Suojat kaikkiin jalkoihin sileällä ja esteillä

-Varusteväri on tummansininen, nahkaisissa suklaanruskea

Kuvat © Vapaasti by AK

Huomaathan että olen virtuaalihevonen!/ Please notice that I am a sim-game horse!

Tämä on virtuaalitalli | Lavenda 2020
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita