Milky Way

Omistaja: Lavenda

Hoitaja: etsitään

Koulutustaso: re 40cm, me 40cm, HeB

Oreo on aivan perfect poni ratsastuskouluun. Tammalla riittää pinna, vaikka ympärillä hääräisi viidestä kymmeneen ihmistä. Nostaa myös jalat ilman mitään kauheita vastusteluja (lukuunottamatta oikeaa etusta) ja antaa harjata päästään helposti. Poni myös laittaa päänsä alas suitsittaessa. Ei tämä poni kuitenkaan kokonaan virheetön ole; Oreolla on nimittäin paha tapa impata.

Hoitaessa Oreo on aika simppeli: sido kiinni molemmilta puolilta, harjaa ja varusta. Tamman hoitaja kuuluu Oreon lempi-ihmisiin, jota ei voi oikein laskea saavutuksena, koska Oreon lempi-ihmiisiin voi alka kuulua antamalla sille ruokaa.

Ratsailla Oreo on reipas ilmassa kiitävä karvapallo, aika kirjaimellisesti. Laukan tamma nostaa kuitenkin ainoastaan käskystä ja ryöstää siihen ainoastaan yhden kerran vuodessa. Ratsailla kuuntelee kaikki avut, mutta puolet ei mene läpi. Aloitteville ratsastajille Oreo on täydellinen ratsu, mutta kokeneemmille se voi olla vähän hidas reagoimaan apuihin.

Oreon hoitajan max. pituus on 145cm ja paino 60kg

Jälkeläiset:

t. Flowergirl LA   i. Starry Flower

Hoito-ohjeet:

-Suositeltavaa olisi että sitoisit Oreon molemmilta puolilta kiinni

-Esteillä kumitutit

-Pintelit sileällä etusiin, ei tarvitse suojia tai pinteleitä esteille

-Häntäremmi aina ratsastaessa satulalla

-Varuste väri on vaalean sininen, nahkaisissa musta

Kuvat © Vapaasti by AK

Huomaathan että olen virtuaalihevonen!/ Please notice that I am a sim-game horse!

Tämä on virtuaalitalli | Lavenda 2020
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita