Nomizku

Omistaja: Anne

Hoitaja: etsitään

Koulutustaso: re 100cm, me 100cm, HeB

Nemo on reipas ilopilleri ja saakin yleensä kaikkien naamalle leveähkön hymyn, kun esittelee omaa hymyilyään. Ori ei käyttäydy lainkaan orimaisesti; se vaan kävelee muitta mutkitta tammojen ohi, eikä ala hirnahtelemaan niille. Nemo on aina vähän hukassa ilman hevoskavereitaan, kun se jätetään yksin laitumelle ilman kavereita, se alkaa vaan ravailemaan ympyrää, kunnes joku tulee hakemaan sen sisälle.

Hoitaessa Nemoa ei uskoisi samaksi hevoseksi.  Hoitaessa ja varustaessa Nemo on näin suorasanaisesti hermoja raastava. Hevonen saattaa nappaista ihan kunnolla kiinni, jos hoitaja vahingossakaan harjaa sen turkkia väärään suuntaan.

Ratsastaessa Nemo kuumentuu laukan jälkeen liian helposti, jonka takia se menee ainoastaan kokeneempien ratsastajien tunneilla. Ori ei todellakaan siedä sitä, jos ratsastaja antaa sille liian kovia pohkeita. Olisikin suositeltavaa, että Nemolla ei käytettäisi raippaa, ellei erikseen siitä sanota.

Nemolle etsitään hoitajaa, joka on ratsastanut jo useamman vuoden

Hoito-ohjeet:

-Nemolla riittää energiaa esteille, mutta sillä pitäisi myös työstää koulua

-Hoitaja! Muista, että Nemon vasemassa takasessa on ollut pikku venähdys aiemmin, ja sitä on vasta aloitettu kuntouttamaan vähäsen aikaa sitten, joten max. estetaso olisi se 60cm

-Putsit ja suojat kaikkiin jalkoihin kavalettaja korkeammilla esteillä

-Varusteväri sininen, nahkaisissa tumman ruskea

Kuvat © Vapaasti by AK

Huomaathan että olen virtuaalihevonen!/ Please notice that I am a sim-game horse!

Tämä on virtuaalitalli | Lavenda 2020
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita