Starry Flower

Omistaja: Lavenda

Hoitaja: etsitään

Koulutustaso: re 50cm, me 30cm, HeA

Star saatta näyttää ulkoa päin lempeältä huomionkipeältä shettikseltä, mutta sitä se ei todellakaan ole. Star tarvitsee omaa aikaa suurimman osan päivästä, ja niin mitä sitten tulee siihen lempeyteen... Star kyllä osaa olla joskus kilttikin, mutta useimmiten vaan nyt kiukuttaa kamalasti.

Hoitaessa Starin kanssa ei edes kannata vaan pitää käyttää turpakoppaa. Pikku ponissa nimittäin on yllättävän paljon puruvoimaa. Harjatkaan eivat säästy puremajäljiltä Starin ollessa ilman turpakoppaa. Huomioi se, että turpakoppa on ainoastaan väliaikaiseen käyttöön, koska Starille ollaan opettamassa vähäsen käytöstapoja hoitotoimenpiteissä. Jalat ovat myös usein ilmassa.

Ratsastusvaiheessa Star on jo hyväksynyt kohtalonsa, mutta kyllä pari pukkia silti voi heittää. Ei Star ratsastaessa niin tulinen ja kiukkuinen ole, kuin yleensä. Jos ratsastaja meinaa tippua selästä niin Star pysähtyy seinään ja siinä se sitten seisoo kunnes ratsastaja on korjannut asentonsa. Pysähdyksiä tämän herran kanssa ollaan harjoiteltu oikein kunnolla ja nytten lähteekin ilman protesteja liikkeelle. Esteet kyllä ei ole Starin juttu, mutta koulu on oikein sopiva laji.

Starin hoitajan max. pituus on 130cm ja paino 60kg. Hoitajan ei tarvitse osata hoitaa vaikeaa hevosta, koska Viiviltä saa varmasti apua.

Jälkeläiset:

t. Flowergirl LA    e. Milky Way

Hoito-ohjeet:

-Ei riimua tarhaan jos on kauhean kuraista, koska sitten riimu on mudan värinen

-Staria pitäisi juoksuttaa yhden kerran viikossa saadakseen vähän ponista purettua pois energiaa

-Häntäremmi aina satulalla ratsastaessa

-Menee herkästi ähkyyn, joten älä anna ylimääräisiä herkkuja

-Varusteväri on punainen, nahkaisissa musta

Kuvat © Vapaasti by AK

Huomaathan että olen virtuaalihevonen!/ Please notice that I am a sim-game horse!

Tämä on virtuaalitalli | Lavenda 2020
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita